Ring oss idag +46 (0)8 623 18 80
För att företag ska vara konkurrenskraftiga måste de reagera på utvecklingen och förändringen på marknaden, särskilt när kundernas förväntningar ökar. Kunderna är mer krävande,...
”Det är för komplicerat att dokumenteras, det är för tidskrävande, jag behöver inte följa processer, det räcker med att jag vet hur man gör.” Detta är ett antal ursäkter som...
Hög personalomsättning är ett vanligt problem inom servicedesk. Supportanalytiker kommer och går, vilket påverkar stabilitet, prestation, effektivitet och kunskapsöverföring. Medan utbildning är viktigt,...
Dålig förvaltning är den främsta orsaken till att anställda lämnar företag. En nyligen genomförd Gallup-studie har visat att en av två anställda avgick på grund av en dålig...
Genom att välja rätt ärendehanteringssystem hjälper man till att leverera affärsvärde, en bra kundupplevelse samt effektiviserar man sin arbetsplats. Vad man ska tänka på: 1. För att få ut...
Ingen av oss kan verkligen ignorera sannolikheten att bli offer för cyberbrottslighet, vi måste ta detta seriöst. Hur minimera vi chanserna för cyberattacker? och hur minskar vi konsekvenserna ifall de skulle uppstå? -...
Det blir allt mer vanligt med cyberkriminalitet och att skydda sin data borde vara av högsta prioritet, både organisationens och sin personliga data. Förra året upplevde 689 miljoner människor i 21 länder...
Våga lägga tid på ärendet När klockan tickar och kunden kräver en snabb lösning kan det hända att man snabbt drar slutsatser bara för att stänga ärendet. Ett snabbt antagande kan...
Inom det senaste årtiondet har IT och avdelningens roll förändrats. Vad som tidigare var interna supportärenden är nu en viktig tillgång för framgång. Det handlar om att underlätta genomförandet...
Oavsett dina önskemål har vi tekniken, kompetensen och arbetskraften för att uppnå dem.
Upptäck fördelarna med att använda MSM, ett ärendehanteringssystem som är designat för att förbättra IT-tjänsternas kvalitet, öka kundnöjdheten och som sänker dina kostnader
Här hittar du spännande och användbar information om ITSM
Ta del av hur andra använder Marval MSM för att lösa sina utmaningar inom IT Service Management
Kontakta oss för att diskutera dina servicebehov