Finansiella Tjänster
För bank och försäkringskunder finns det inget viktigare än utmärkta tjänster. Ändå är det fortfarade en mycket svår publik att behaga. Löften för nya och spännande upplevelser, som tele-assistans, tele-närvaro, framtidens handel och förbättrade mobiltjänster sätter ett mycket konkurrenskraftigt landskap. Med nya säkerhets och bedrägeriproblem och en styrelse som frågar efter revision och värdebaserad kostnadsminskning, måste CIOs överskrida förväntningarna och leda organisationens strategiska omvandling.
Marval MSM kan hjälpa dig dig med att:
- Leverera en konsekvent men ändå personlig upplevelse för dina kunder
- Förbättra prognoser och planering på alla områden av kundtjänst
- På ett smididgt sätt introducera innovationer
- Expandera ditt digitala ekosystem
- Eliminera risker och svagheter
- Möta och överträffa organisationens kritiska mål för överensstämmelse, styrning och operativ excellens
Anpassa kundupplevelsen:
Genom att registreras kundhistorik med kunskapshantering, användarvänlig självbetjäningsportal, lättillgänglig information, optimerad användning av tillgångar och frekvent kommunikation.
Förstärka konkurrenskraften:
Genom minskad administration, effektiviserad kostnad och kapitalförvaltning, snabb respons, förbättrade first time call and fix rates och accelererad förändringshantering.
Eliminera risk:
Genom identifiering av eventuella skulder, förslag till tjänsteförbättringar och uppgradering av infrastrukturer, standardiserade och inspelade processer, automation, grundlig riskbedömning, realtidsrapporter och analyser.
Uppmuntra innovationer:
Genom dokumenterade beslut, jämförbara instrumentpaneler, effektiv förändringshantering och prestationsmätning.