Ring oss idag +46 (0)8 623 18 80

Kundtjänstchef

Kundtjänstchef

Som Kundtjänstchef kommer MSM att ställa dig i centrum av handlingarna  för att se till att kunderna får en världsklassig och erfaren service. Dina analytikers arbetsbelastningar hanteras, SLA-prestanda maximeras, deras färdigheter utnyttjas till fullo och framgångsområden och förbättringar kommuniceras väl.

I den krävande rollen kommer MSM att hjälpa dig att planera, skapa, schemalägga och uföra alla typer och antal av konfigurerbara uppgifter samt aktiviteter som kan övervakas, omplaneras, granskas och rapporteras på:

Uppgifter kan innehålla:

  • Planera, schemalägga och genomföra aktiviteter som orientering, utbildning, coachning och rådgivning.
  • Leda över personalbedömningar, prestationsbedömningar och diskussionsmöten om process, policy och proceduruppdateringar.

Rapportera om resultatet av era mål genom att bidra med information och rekommendationer från MSM för att stödja strategiska planer och recensioner, förbereda och slutföra handlingsplaner, rapportera om serviceresultat, prestanda, produktivitet, kvalitet och kundtjänststandarder.

MSM ger dig den information du behöver för att förbättra kvaliteten på kundtjänst. Detta görs genom att studera, utvärdera och omforma stödprocesser, upprätta och kommunicera övervakning av tjänster och analysera genomförandet av förändringar och förbättringsområden. I den här rollen är det viktigt att bestämma kundtjänstens behov och upprätthålla kontakt med kunderna. MSM gör att du kan skapa och genomföra undersökningar och rapporter för att identifiera trender, tjänsteförbättringar och implementering av förändring.

MSM är en väsentlig resurs som hjälper dig att maximera kundens operativa prestanda genom att erbjuda resurser och teknisk rådgivning för att lösa ärenden snabbare, lösa problem, rådgivning, varningar, trender, upptäcka och diagnostisera pågående problem.

Oändliga möjligheter med Marval...

Oavsett dina önskemål har vi tekniken, kompetensen och arbetskraften för att uppnå dem.

Vi vet att du kan ha några frågor...

  • Beställ en
    Demonstration

    Upptäck fördelarna med att använda MSM, ett ärendehanteringssystem som är designat för att förbättra IT-tjänsternas kvalitet, öka kundnöjdheten och som sänker dina kostnader

  • Ladda
    Ner

    Här hittar du spännande och användbar information om ITSM

  • Marval Nordics
    Kundfallsstudier

    Ta del av hur andra använder Marval MSM för att lösa sina utmaningar inom IT Service Management

  • Kontakta
    Marval

    Kontakta oss för att diskutera dina servicebehov