Marval MSM - Helpdesk för dig
Marval MSM erbjuder ett brett utbud av avancerade tidsbesparande funktioner för att säkerställa att din helpdesk levererar service i världsklass samt löser och hanterar kundförfrågningar snabbare än någonsin tidigare.
Nya tekniska innovationer och ökad användning av molntjänster kommer göra hanteringen av din tjänsteinfrastruktur enklare, snabbare, bättre och mer kostnadseffektiv än någonsin. Samtidigt som du erbjuder en positiv kundupplevelse.
Genom att uppnå och stödja alla branschstandarder och överensstämmelser (ITIL, ISO / IEC 20000, ISO 27001 och ISO 9001) kan Marval MSM användas i alla delar av ditt företag som kräver service och support.
Marval MSM är en ledande molntjänst som kan hjälpa din personal att göra sitt jobb enklare, snabbare, bättre och billigare. Det är personalens uppgift att erbjuda en bra service och upplevelse för både företag och kunder.
MSM erbjuder ett smart och visuellt användargränssnitt för att göra hanteringen av förfrågningar både enkel och intuitiv. Genom en integrerad supportmiljö ser Marval MSM till att e-post, sociala medier, telefonsamtal, kunskapsartiklar, diskussionsforum och rapportering finns samlat på en plats. Vilket eliminerar behovet av att gå igenom flera applikationer för att lösa kundfrågor och förfrågningar.
Med sina innovativa och högpresterande funktioner som, resurs och SLA-hantering, självbetjäningsportal, CMDB och dynamisk kunskapshantering säkerställer MSM förbättrade first time fix rates tillsammns med intelligent processautomatisering. Användaren kan konfigurerar grafiska instrumentpaneler som accelererar hantering av beslut med en förbättrad kundupplevelse.
Även för icke-erfarna användare är Marval MSM intuitivt och lätt att använda. Nya användare och kundtjänst kan tränas och börja arbeta inom några timmar samtididgt som kunderna kan komma åt portalen inom några minuter. För erfaren personal erbjuder MSM rätt verktyg för att leverera en världsklassig service. Vilket garanterar avkastning på din investering.