Det är en myt att det tar tid och ansträngning för att skapa enastående kundupplevelser. I själva verket tar det människor med rätt kultur, en bra attityd och det rätta verktyget för att klara av jobbet.
Marval MSM ger dig möjlighet att skapa och leverera en enastående kundupplevelse. I det ögonblick som en kund ringer till kundtjänst placeras analytikern i förarsätet. MSM kommer omedelbart att ge information om den som ringer, deras VIP-status, deras samtalshistorik, hur deras senaste samtal hanterades och vilka tjänster och utrustningar de har. Incidenter, råd, och lösningar presenteras omedelbart baserat på de klassificeringar som angetts av antingen att ringa till kundtjänst eller genom att hämta en förfrågan med hjälp av MSMs webbportal.
Om ett lämpligt svar hittas kommer Marval MSM att klassificera och automatiskt stänga ärendet, med en förfrågan som ber om en bedömning tillsammans med någon typ av återkoppling. Du kan även automatiskt eller manuellt fråga efter en specifik bedömning om kundnöjdhet.
Andra funktioner för att leverera en bra kundupplevelse:
- Kunden hålls informerad under hela livscykelen
- Automatiserade påminnelser och e-postmeddelanden
- Åtkomst via MSMs webbportal till att:
- Lyfta upp, fråga eller stänga dina egna förfrågningar
- Kontrollera status
- Godkänn eller avvisa ändrade godkännanden
- Gör standardförfrågningar om service
- Grafisk rapportering i realtid
- SLA-eskalering och anmälan om eventuella servicebrott
- Dynamiska checklistor av kunder