Ring oss idag +46 (0)8 623 18 80

Continual service improvement (CSI)

Continual service improvement

Marval MSMs unika strategi gör att du kan identifiera och fokusera på att introducera förbättringar av Service management.

Med MSM kan du skapa och underhålla ditt register som innehåller detaljer om alla förbättringsinitiativ, aktiviteter och deras resultat.

CSI gör det möjligt för supportanalytikern att lösa en begäran genom att lägga fram sina egna förslag på förbättringar och idéer.

CSI spelar en nyckelroll för att utveckla och upprätthålla bra arbetsförhållanden mellan företag och IT, vilket visar det verkliga värdet av din support.

Oändliga möjligheter med Marval...

Oavsett dina önskemål har vi tekniken, kompetensen och arbetskraften för att uppnå dem.

Vi vet att du kan ha några frågor...

  • Beställ en
    Demonstration

    Upptäck fördelarna med att använda MSM, ett ärendehanteringssystem som är designat för att förbättra IT-tjänsternas kvalitet, öka kundnöjdheten och som sänker dina kostnader

  • Ladda
    Ner

    Här hittar du spännande och användbar information om ITSM

  • Marval Nordics
    Kundfallsstudier

    Ta del av hur andra använder Marval MSM för att lösa sina utmaningar inom IT Service Management

  • Kontakta
    Marval

    Kontakta oss för att diskutera dina servicebehov