Ring oss idag +46 (0)8 623 18 80

Stöd för best practice och standarder

Stöd för bästa praxis och standarder

MSM ger den ultimata kombinationen av ITSM-processautomatisering, funktionalitet och flexibilitet. Vilket gör den till en omfattande ITIL-processkompatibel, ISO / IEC 20000 och ISO / IEC 27001-kompatibel lösning.

MSM är utformad för att vara helt anpassad till alla ITIL-processer, vilket ingår i standardprodukten. Du väljer vilken process som ska införas och när.

Kraven för ISO / IEC 20000 och ISO / IEC 27001 är konfigurerade i MSM vilket gör att ditt team kan visa att det följer dessa standarder genom att referera till revisionsbevis inom verktyget.

Bevis och rapporter som hämtas från MSM bestäms av informationen som registreras i verktyget.

MSM-programvara kommer att

  • Ge fullständig historik på begäran som är lätt att granska
  • Underlätta kommunikationen med kunden
  • Uppmärksamma alla typer av processförfrågningar och operativa förfaranden
  • Hålla en konsekvent servicekvalite av supporten
  • Ge ett ramverk för mätning och förbättring
  • Demonstrera samtycke, både inom avtal och regelverk
  • Uppmuntra innovation, produktivitet och konkurrensfördel

Oändliga möjligheter med Marval...

Oavsett dina önskemål har vi tekniken, kompetensen och arbetskraften för att uppnå dem.

Vi vet att du kan ha några frågor...

  • Beställ en
    Demonstration

    Upptäck fördelarna med att använda MSM, ett ärendehanteringssystem som är designat för att förbättra IT-tjänsternas kvalitet, öka kundnöjdheten och som sänker dina kostnader

  • Ladda
    Ner

    Här hittar du spännande och användbar information om ITSM

  • Marval Nordics
    Kundfallsstudier

    Ta del av hur andra använder Marval MSM för att lösa sina utmaningar inom IT Service Management

  • Kontakta
    Marval

    Kontakta oss för att diskutera dina servicebehov