Ring oss idag +46 (0)8 623 18 80

Support och underhåll

Support och underhåll

Marvals supporttjänst har många fördelar. Vi lyssnar på våra kunder och med deras medverkan garanterar vi att vi levererar.

Marval MSMs uppdateringar fokuserar på att hjälpa våra kunder att utveckla sin service för att bli snabbare, mer effektiv och mer lönsamma. 

Vårt utvecklingsprogram fokuserar på hur vi kan hjälpa våra kunder att:

  • Minska deras driftskostnader genom att erbjuda uppdateringar som inkluderar tidsbesparande funktioner
  • Underhålla och behålla sina kunder
  • Ge förbättrad ledningsrapportering till verksamheten
  • Förbättra kontroll och ansvar

Global support erbjuds via Marvals globala nätverk av auktoriserade distributörer.

Marval är en ISO/IEC 20000 registrerad organisation, vilket ger dig försäkran om att vi är dedikerade till att stödja våra kunder till internationella standarder.

Marval's standardsupport garanterar:

  • Kunderna får automatiskt den senaste förbättrade versionen av MSM-programvaran
  • Tillgång till högkvalificerad och erfaren servicedesk och produktspecialister för rådgivning och svar på dina frågor
  • Tillgång till gratis workshops
  • Kunskapsöverföring mellan kunder och Marval-experter

Oändliga möjligheter med Marval...

Oavsett dina önskemål har vi tekniken, kompetensen och arbetskraften för att uppnå dem.

Vi vet att du kan ha några frågor...

  • Beställ en
    Demonstration

    Upptäck fördelarna med att använda MSM, ett ärendehanteringssystem som är designat för att förbättra IT-tjänsternas kvalitet, öka kundnöjdheten och som sänker dina kostnader

  • Ladda
    Ner

    Här hittar du spännande och användbar information om ITSM

  • Marval Nordics
    Kundfallsstudier

    Ta del av hur andra använder Marval MSM för att lösa sina utmaningar inom IT Service Management

  • Kontakta
    Marval

    Kontakta oss för att diskutera dina servicebehov