Ring oss idag +46 (0)8 623 18 80

Integrerad ITSM-programvara

MSM har utformats av medförfattarna till ITIL och ISO / IEC 20000 och omfattar fullt stöd för dessa standarder och bästa praxisramar. MSM kommer att uppfylla organisationens nuvarande och framtida behov, IT Service Management (ITSM) mognad och budget.

MSM ger dig allt du behöver för en helt integrerad ITSM, service desk eller helpdesk mjukvarulösning som kan användas av hela din organisation.

  • Deployment

    MSM ITSM-programvara On-premise eller moln, köpt eller abonnemang - valet är ditt

  • Implementering

    Från dag ett blir ditt team produktivt och kan fokusera på att förbättra dina tjänster som levereras till företaget och dess kunder.

  • Support och underhåll

    Marvals supporttjänst har många fördelar. Vi lyssnar på våra kunder och deras medverkan garanterar att vi levererar:

  • Stöd för best practice och standarder

    Marval MSM-programvara ger den ultimata kombinationen av ITSM-processautomatisering, funktionalitet och flexibilitet. Vilket ger ett omfattande stöd för ITSM-bästa praxis och standarder

  • Oberoende produktcertifiering

    MSM har framgångsrikt certifierats under PinkVERIFY-verktygen för kompatibilitet mot 15 ITIL-processer och är godkänd av Axelos som ITIL-processkompatibel

  • Teknisk översikt

    Webbaserad integrerad ärendehanteringssystem

MSM är en integrerad, innovativ, säker, pålitlig, skalbar och stabil IT-lösning (ITSM) med ITSM-teknik som stödjer IT-företagstjänster och tillväxtstrategier för din organisation.

MSM säkerställer en tillförlitlig IT- och serviceinfrastruktur, ökad produktivitet och anpassningsförmåga vid tillhandahållande av tjänster.

MSM är utvecklat för att möta nuvarande och framtida krav, och erbjuder ett riktigt val med produkter som är utformade för att möta organisationens ITSM-mognad, budget och operativa preferenser.

MSM-programvara är enkelt att distribuera, använda, underhålla och uppgradera. Det är utformat för att möta förändrade kund- och marknadsbehov och reflektera framsteg inom teknik.

 

  • Kreativa lösningar med kodfri konfiguration och anpassning
  • Processdriven lösning baserad på branschens bästa praxisramar och standarder (ITIL / ISO / IEC20000)
  • Bäst av radarrapportering och hanteringspaneler
  • På förutsättningar eller molnutläggningsalternativ
  • Användarvänlig webbportal för självbetjäning / katalog underbyggd av en serviceportfölj
  • Ett verktyg som är enkelt att konfigurera
  • Dra och släpp processflöde och konfigurationsskapande och visningar
  • Inbyggt stöd för alla ITIL-processer
  • MSM har framgångsrikt certifierats som ITIL-processkompatibel genom AXELOS ITILs mjukvaruschema och under PinkVERIFY-verktygen för kompatibilitet mot 15 ITIL-processer.
  • Enkel integration med andra affärsapplikationer
  • Omfattande kunskaps- och konfigurationshantering

Oändliga möjligheter med Marval...

Oavsett dina önskemål har vi tekniken, kompetensen och arbetskraften för att uppnå dem.

Vi vet att du kan ha några frågor...

  • Beställ en
    Demonstration

    Upptäck fördelarna med att använda MSM, ett ärendehanteringssystem som är designat för att förbättra IT-tjänsternas kvalitet, öka kundnöjdheten och som sänker dina kostnader

  • Ladda
    Ner

    Här hittar du spännande och användbar information om ITSM

  • Marval Nordics
    Kundfallsstudier

    Ta del av hur andra använder Marval MSM för att lösa sina utmaningar inom IT Service Management

  • Kontakta
    Marval

    Kontakta oss för att diskutera dina servicebehov